ورق او اس بی

ورق او اس بی

پنل همه کاره با کیفیت ثابت که در ایران به ورق او اس بی – ورق osb بیشتر معروف است و کابردهای مختلفی دارد. امروز به درخواست خیلی از کاربران و پیشنهاد سر دبیر سایت به این موضوع مفصل می پردازیم.

osb چیست؟

ورق او اس بی – ورقosb یا Oriented Strand Board یک پانل چوبی ساختاری پرکاربرد و همه کاره است. OSB که از چسب‌های مقاوم در برابر حرارت و رشته‌های چوبی مستطیلی شکل که در لایه‌های متقاطع چیده شده‌اند، ساخته شده است، یک پانل چوبی مهندسی شده است که بسیاری از ویژگی‌های استحکام و عملکرد تخته سه لا را به اشتراک می‌گذارد. ترکیب OSB از چوب و چسب یک پانل قوی و پایدار از لحاظ ابعادی ایجاد می کند که در برابر انحراف، لایه لایه شدن و تاب برداشتن مقاومت می کند. به همین ترتیب، پانل ها در برابر شرایط سخت باد و لرزه ای در برابر قفسه بندی و شکستگی مقاومت می کنند. پانل های OSB نسبت به استحکام خود وزن سبکی دارند و به راحتی قابل حمل و نصب هستند.

ورق او اس بی | ورق osb | آلپ وود

ورق osb

OSB در اندازه های بزرگ و پیوسته تولید می‌شود تا یک محصول پانل جامد با کیفیت ثابت و بدون دور، شکاف یا فضای خالی را تشکیل دهد. پانل های تمام شده در ابعاد بزرگ در دسترس هستند، و تعداد اتصالاتی را که می توانند گرما “نشت” کنند و نویز هوا را بپذیرند به حداقل می رسد.
برای خرید صفحه کابینت ضد آب و همچنین تخته OSB با ما تماس بگیرید.

ورق او اس بی | ورق osb | آلپ وود

کاربرد ورق او اس بی – ورقosb

OSB با علامت تجاری شرکت ما برای انواع کاربردهای نهایی از جمله کفپوش های زیرین، کف تک لایه، روکش دیوار و سقف، پوشش سقف/عرشه، پانل های عایق سازه ای، شبکه های چوبی تیرچه های ، ظروف صنعتی، عرشه های نیم طبقه و مبلمان مناسب است. با ما همراه باشید تا توضیحات و مشاوره ی بیشتر را از متخصصان ما داشته

ورق او اس بی | ورق osb | آلپ وود