صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب مناسب برای منازل شما در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از قیمت صفحه کابینت ضد آب و همچنین خرید صفحه کابینت ضد آب با آلپ وود تماس بگیرید.

صفحه کابینت ضد آب | قیمت صفحه کابینت ضد آب | خرید صفحه کابینت ضد آب | آلپ وود

بهترین ماده برای استفاده چیست؟

کابینت آشپزخانه مقاوم در برابر آب:
کابینت های آشپزخانه شما می توانند در معرض رطوبت زیادی قرار بگیرند، به خصوص کابینت های اطراف سینک. اما کدام جنس کابینت در برابر آب مقاوم تر است؟ ما لمینت، چوب های رنگ شده و رنگ شده را مورد آزمایش قرار دادیم تا مقاوم ترین کابینت های آشپزخانه را در برابر آب کشف کنیم .
جهت خرید صفحه کابینت ضد اب و مشاوره با کارشناسان فروش و اطلاع از قیمت صفحه کابینت ضد اب با ما در تماس باشید.

خرید صفحه کابینت ضد آب

بعد از خرید این محصولات حتما از درزگیر هم استفاده کنید. هنگام استفاده از درزگیر در محیط سینک، فشار ملایمی اعمال کنید تا از یک پوشش صاف اطمینان حاصل کنید که از آلودگی و رطوبت جلوگیری می کند. پس از اعمال درزگیر در اطراف سینک، از یک چاقوی بتونه یا انگشت خود برای صاف کردن درزگیر استفاده کنید.

صفحه کابینت ضد آب | قیمت صفحه کابینت ضد آب | خرید صفحه کابینت ضد آب | آلپ وود

مقاومت کابینت در برابر آب

چیزی به سادگی شستن ظروف می تواند برخی از کابینت های آشپزخانه شما را در معرض آب اضافی زیادی قرار دهد. با گذشت زمان، این می تواند عوارض خود را داشته باشد و منجر به پوسته شدن، تاب برداشتن، انبساط یا آسیب های دیگر شود. بنابراین چگونه می توانید بفهمید که کدام مواد کابینت بیشتر در برابر آب مقاوم هستند؟ 

قیمت صفحه کابینت ضد آب

برای اطلاع از قیمت محصولات با ما همراه باید.
مجموعه ما تمامی محصولات او اس بی از جمله انواع تخته OSB و همچنین انواع ورق او اس بی را به فروش می رساند.

صفحه کابینت ضد آب | قیمت صفحه کابینت ضد آب | خرید صفحه کابینت ضد آب | آلپ وود

نصب درزگیر

قبل از شروع کار بیشتر روی کابینت های آشپزخانه ضد آب ، مطمئن شوید که درزگیر قدیمی از اطراف سینک شما جدا شده است. برای جدا کردن آن از اطراف لبه های سینک می توانید از یک چاقوی بتونه یا ابزار برش استفاده کنید. درزگیر سیلیکونی Unibond اگر در برداشتن آن مشکل دارید می تواند کمک کند، زیرا می تواند اتصال سقف را از بین ببرد و برداشتن آن را آسان تر کند. پس از برداشتن درزگیر قدیمی، محل را با یک حوله مرطوب پاک کنید. برای تمیز کردن محل، از یک پاک کننده همه منظوره و یک پارچه خشک استفاده کنید. مرحله بعدی این است که نازل سیلانت سیلیکونی خود را به طول مورد نیاز برش دهید. یک بررسی سریع انجام دهید تا بفهمید جریان کافی است یا خیر.

برای ضد آب کابینت سینک ، درزگیر را در اطراف محیط سینک بمالید تا کاملاً پوشانده شود.